czwartek, 9 maja 2013

Ewa Chodakowska dzień 2

Może wydać się to głupie, ale obudziłam się rano z uczuciem lekkości. Lekkość zapewne w jelitach i taka ogólna. Dieta to oczekiwania, wymagania, dyscyplina. Wczorajszy dzień jednak był tak nasycony potrawami, przekąskami, że nie głodowałam.

Dziś na śniadanie jajecznica na łyżce oliwy z oliwek. Do jajek dodałam paprykę, brokuł i usmażyłam. W oryginalnym przepisie jest śniadanie w formie omletu. Nie dodałam zalecanej garści kukurydzy, gdyż najzwyczajniej nie przepadam za smażoną kukurydzą w jajkach.

Do śniadanka mała kawka z odrobiną cukru (tak tak - słodzę nadal).

Pierwsza przekąska płynna. Zdecydowałam się na koktajl. Oczywiście z owocami.



Koktajl owocowy dla dietującej mamy i jej mniej dietującego męża:

Pół litra maślanki (procent do wyboru - Ewa Chodakowska zaleca 0,5%)
10 truskawek
2 kiwi
dwie garści płatków muesli

Całość traktujemy blenderem na najwyższych obrotach. Fit Mama wypija szklankę, mąż resztę :)

Na obiad dorsz pieczony w folii z cytryną i płatkami migdałowymi


Fot. (jeszcze nie zapieczony)


Na kolację grillowane warzywa z makaronem pełnoziarnistym.



Wieczorem ćwiczenia - SKALPEL - link tutaj:




2 komentarze :

  1. hej, a masz fotke przed metamorfozą ? ;)
    Kurcze... ja już sobie do ulubionych wkleilam jej ćwiczenia z you tuba, ale na tym się poki co skonczylo :/ no nie chce mi się okropnie ruszyc dupy :P a letnia pogoda już na dworze a ja czuje się okropnie w swojej skorze. Galareta na brzuchu, no ciut lepiej z nogami, bo je jeszcze cwiczylam.. ale cellulit nawet mój maz dostrzega o.0 !! czym mnie dobil ostatnio ;) i jak tu ubrać krótkie spodenki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotkę mam. Ale obiecałam sobie, że kolejna po miesiącu - zobaczymy efekty:)

      Usuń

Dziękuję za opinie i komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...