poniedziałek, 6 maja 2013

Jak się przygotować do diety?

Nie jesteśmy w stanie zacząć konkretnej diety natychmiast, czy też od jutra (dla bardzo ambitnych mam jest to możliwe).
Pierwszą rzeczą, jaką zrobiłam był przegląd potencjalnych jadłospisów na najbliższych 7 dni. Zrobiłam listę zakupów, którą można obejrzeć tutaj:
http://fitmaminka.blogspot.com/2013/05/lista-zakupow-na-pierwszych-7-dni.html


Jeśli gotowanie przy dziecku jest dla Ciebie zbyt dużym wyzwaniem przygotuj potrawy dzień wcześniej.
Wczoraj wieczorem przygotowałam dzisiejsze śniadanie, obiad, kolację i przekąski. W ten sposób, mogę dziś zjeść posiłki w równych odstępach czasu, a czas, kiedy moje dziecko ma drzemkę wykorzystać na ćwiczenia z książki.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za opinie i komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...