sobota, 25 maja 2013

Zmiany w jadłospisie, które przyspieszą spalanie tłuszczu - zobacz jakie to proste!


Zapomnij o tym, że dieta to tylko wyrzeczenia i głodówka! Zdrowa i rozsądna dieta da Ci efekty długoterminowe, bez katowania swojego organizmu. Wystarczy zmiana kilku nawyków, a bardzo szybko uda ci się zrzucić zbędne kilogramy. Trzeba tylko zadbać o lepszą jakość produktów.

Zdrowe śniadanie bardzo często kojarzy się nam z płatkami musli. Jednak co zrobić by nasze zbożowe śniadanie było faktycznie zdrowe? Gotowe musli, które można kupić w każdym sklepie, oprócz błonnika i witaminy zawiera ogromne ilości cukru. Sprawdzajmy więc skład opakowania i wybierzmy to, które jest najbardziej FIT. Sama zamiana białego pieczywa z masłem i serem żółtym na śniadanie z płatkami musli jest dobrą zamianą. Nic więc w tym złego jeśli przy okazji zjemy trochę węglowodanów - wszystko jednak z głową !


Na szczęście jest na to jeszcze inna rada – wystarczy takie musli przygotować samodzielnie, co ciekawsze – każdego dnia może mieć inny smak. Potrzebujesz jedynie owsiane płatki górskie, suszone owoce, orzechy – wszystko to na co masz ochotę. Taką mieszankę należy zalać jogurtem naturalnym i gotowe! Jest to jedna z najzdrowszych kompozycji witaminowych jakie możesz sprezentować swojemu organizmowi.
Jeśli wolimy kupić gotową mieszankę polecam stronę http://musli.takjakchcesz.pl - tutaj skomponujemy musli krok po kroku, które dowiezie nam kurier w pięknej tubie.!



Kolejną kwestią jest chleb. Najlepiej będzie jeżeli białe pieczywo zamienisz na razowe – wypiekane z mąki z grubego przemiału, które jest po prostu zdrowsze. Uwaga - należy unikać wypieków z ciasta mrożonego - nie jest tym samym co razowe pieczywo z piekarni. Chleb z białej mąki „zapycha” nasz żołądek przez co za chwilę znów jesteśmy głodni, a chleb razowy syci na długi czas. Nie można zapomnieć o jego wartości odżywczej!


Pora na jogurty. Który wybrać? Naturalny? Ale co w przypadku, gdy jest on dla nas zbyt kwaśny? Na pewno nie wybierać wersji ‘light’ czy jogurtów owocowych, które są wysoko przetworzone. Wystarczy do jogurtu naturalnego dodać świeże owoce, wiórki kokosowe, rodzynki i proszę bardzo, nie dość że mamy zdrowy posiłek to i na dodatek bardzo smaczny.





Nie oszukujmy się, że wędliny dostępne w popularnych sklepach mają wiele do czynienia z prawdziwym mięsem. Paczkowane produkty wypełnione są przede wszystkim solą oraz innymi konserwantami. W tej sytuacji najlepiej jest wędliny zamienić na mięso, które po obróbce termicznej może nadawać się zarówno jako składnik naszego obiadu, jak i składnik kanapki.




Następnym krokiem, który pomoże nam przyspieszyć spalanie tłuszczu jest zamiana napojów słodzonych na wodę. Większość soków dostępnych na rynku wypełnionych jest cukrem, dlatego też lepiej jest zjeść świeże owoce niż spożywać je w postaci soku. Nie można zapomnieć o tym że soki stuprocentowe, na pozór najzdrowsze, zawierają źródła innych cukrów tj. glukozy czy fruktozy, których nadmierne spożycie jest również niekorzystnie. Dlatego też najlepszym rozwiązaniem będzie spożywanie wody. Dla osób, które nie lubią jej smaku drobna rada – aby uczynić wodę bardziej charakterystyczną w smaku możesz dodać do niej trochę cytryny, cynamonu, ewentualnie słodzik – lecz to już ostateczność!


Nie możesz zapomnieć o tym, że dieta to sztuka dokonywania właściwych wyborów. Zamiany rzeczy sztucznych na naturalne i nisko przetworzone. Na początku jest to trudne lecz z czasem stanie się naszym nawykiem. Kto wie – może zarazisz też osoby wokół siebie?


PODPIS

1 komentarz :

  1. Bardzo dobry wpis! Podoba mi się Twoje spojrzenie na sprawę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za opinie i komentarze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...